Tandarts; Tandartspraktijk;
Leuker met een lach

Deze behandelingen voert onze tandarts uit

Behalve de periodieke controle en de veelvoorkomende behandelingen die daarbij worden uitgevoerd, kunt u ook voor onderstaande behandelingen bij ons terecht. Wilt u meer informatie? Bel 071-5617788.

Tanden bleken voor een stralende lach

Een natuurlijk witte lach, wie wil dat nou niet? Het drinken van koffie, thee en wijn, regelmatig een sigaret roken en het eten van drop, het veroorzaakt op den duur een onaantrekkelijke aanslag op onze tanden.

Onze tandarts in Voorschoten helpt u graag om weer zonder zorgen over gele tanden te kunnen schaterlachen. Met een bleeklepel en gel kunt u thuis aan de slag, binnen een week of twee ziet u resultaat.

Mondhygiëne; gebitsreiniging

Mondhygiëne en gebitsreiniging

Tandenpoetsen met een fluoridetandpasta - minstens 2 minuten -  is de basis van goede mondhygiëne. Tandplak wordt echt niet helemaal weggepoetst, daarom is het nodig om ook iedere dag te raggen, stoken of flossen.

Bij de mondhygiënist kunt u terecht voor een grondige reiniging gericht op preventie en mondverzorging. Door een combinatie van goede mondhygiëne en professionele gebitsreiniging houdt u uw gebit zo lang mogelijk mooi en gezond.

tandvleesontsteking

Behandeling van parodontitis - tandvleesontsteking

Bij een mooi gebit hoort gezond tandvlees. Helaas komt tandvleesontsteking regelmatig voor. Omdat het meestal geen pijn doet, wordt het vaak te laat herkend en behandeld, terwijl het net zo’n grote bedreiging is voor uw gebit als tandbederf.

Onze tandarts spoort ontstoken tandvlees tijdig op met een eenvoudig onderzoek. De mogelijkheden voor de behandeling worden verwerkt in een behandelplan waarin we uiteraard ook uw wensen meenemen. Het behandelplan omvat ook maatregelen die de negatieve invloed van bepaalde factoren op parodontitis beperken. Denk bijvoorbeeld aan roken, stress, tandenknarsen en medicijnen.